poniedziałek, 2 października 2017

Nowy model Panfu?

Witam serdecznie!

Jak mija Wam dzień? U mnie całkiem nieźle. Jedynie pogada z rana mnie przeraziła, bo termometr wskazał ujemną temperaturę. Sam w to nie wierzę, ale blog ma już ponad 1500 odsłon w 2 dni! Jestem bardzo wdzięczny wszystkim moim czytelnikom i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na stałe! 

Dzisiaj chcę Wam pokazać coś bardzo ciekawego. Na grupie zrzeszającej fanów iPanfu zostało upublicznione zdjęcie nowego modelu Pandy. Oczywiście załączam zdjęcie dla tych, którzy jeszcze go nie widzieli:


Mi osobiście bardzo się podoba i cieszę się, że prace idą w dobrym kierunku. Strona główna również zostanie urozmaicona różnymi grafikami i dodatkami. Nie będę zdradzał Wam wszystkich szczegółów, ponieważ nie chcę zdradzić wszystkich tajemnic w jednym poście! Wierzcie mi - warto czekać na otwarcie.

Koniecznie wyraźcie swoją opinię w komentarzu na temat nowego modelu Pandy.

Trzymajcie się!


15 komentarze:

Apatyk pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Nie podoba mi sie-Wiktor Nauka

Apatyk pisze...

Wiktor, ja uważam, że zmiany są potrzebne. Ten model jest już przestarzały.

Unknown pisze...

Najs ^^

Anonimowy pisze...

To już nie jest panfu..

Lucy pisze...

Podoba mi się! ^^ Ogólnie ludzie boją się zmian, ale myślę, że każdy się przyzwyczai. Cieszę się, że Panfu się rozwija i nie mogę się doczekać otwarcia. :)

Krzychu pisze...

Bardzo,odważny krok #Apatyk,widać że ciągniecie wszystko pełną parą,co do otwarcia nie mogę się doczekać trzymam łapki na pulsie,i wyczekuje wszystkiego z całych sił gratulację dla "Administracji iPanfu", pozdrawiam serdecznie :)

Anonimowy pisze...

Według mnie to głupi pomysł. Na pewno nie będzie już to samo co było, zdjęcia będą się różnić i ogólnie tak nieswojo. Ciuchy chyba będą leżeć normalnie bo to tylko zmiana tekstury, lecz nie wiadomo czy będą pasować ładnie do oczów itd bo są trochę inaczej porozmieszczane. Damek

Krzychu pisze...

@Anonimowy,może i masz rację ale dopóki tego nie wprowadzą nie możemy,wiedzieć jak to wyjdzie musimy się przekonać o tym na własnej skórze

Hermi pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Hermi pisze...

Nie mogę się doczekać nowego Panfu! :>

Anonimowy pisze...

Pisałeś że posty miały się pojawiać często, a jak narazie cisza od tygodnia.

Unknown pisze...

Posty miały się pojawiać często a jak narazie widzę 0 przez ten tydzień pokaż prace jak to wygląda itd..

Anonimowy pisze...

Pandy nabiorą nowego życia, nowej duszy. Po części psuje to jakiś klimat, ale to chyba kwestia przyzwyczajenia.

Unknown pisze...

hej to znowu ja
będę tak codziennie bo chce promo bo cię uwielbiam:D

Prześlij komentarz