poniedziałek, 16 października 2017

Już prawie!

Cześć! 

Wiem, wiem... posty miały być często, ale nie miałem o czym pisać, ponieważ przez ostatnie dni ciężko pracowaliśmy nad grą. Dziś pokażę Wam coś, czego nie widzieliście!
Mam nadzieję, że od tej pory uda mi się utrzymać systematyczność na blogu. 

Udało nam się odświeżyć panel wybierania serwerów - wygląda świetnie!
Zresztą, sami zobaczcie:


Jak widzicie, prace idą w bardzo dobrym kierunku i już niedługo będziecie mogli cieszyć się grą!
Pamiętajcie, aby powiedzieć wszystkich swoim przyjaciołom o iPanfu!

Im więcej osób, tym większa szansa, że gra zagości na naszych monitorach bardzo długo.
To wszystko na dziś, mam nadzieję, że w tym tygodniu napiszę jeszcze 2 posty.

Pozdrawiam,


12 komentarze:

Krzychu pisze...

Świetne,dzieło Apatyk props dla cb :)

Apatyk pisze...

@Krzysiu, raczej dla Rafaela! :)

Krzychu pisze...

W,takim razie propsy dla Rafaela,kolo ma zaskakujące umiejętności

Anonimowy pisze...

Jaka cisza na blogu...

Anonimowy pisze...

Gdzie są nowe posty Apatyk? Czemu nam to robisz?

Unknown pisze...

Słyszałem, że panfu ma być w pazdzierniku a nie ma. Obecnie jest 1 Listopad Super..

Powerfinn pisze...

@SwaggyX,
nigdy nie było mowy, że iPanfu będzie w październiku.

Pudlak pisze...

@Apatyk co jest? Czemu facebook iPanfu nie działa?

Damianek30k pisze...

siema siema

Unknown pisze...

Mam pytanie,kiedy będzie ipanfu przed swiętami czy pózniej ?

Anonimowy pisze...

ty się lepiej ucz tej chemii, a nie w pandy grasz...

Anonimowy pisze...

Prace nadal trwają, więcej ulepszeń itd. Więc nie wyczekujcie aż tak iPanfu w tym roku, bo na fanpagu widać, że robią zupełnie inne panfu :D

Prześlij komentarz